2016. december 11., vasárnap

Gamer #6 - Eyes!

Halihó, drágáim!

Tudom, rég volt már összefüggőbb posztom, de gondoltam, most bepótolom a dolgokat és írok nektek egy újabb horror játékról, melynek neve: Eyes! (angoltudást nélkülözőknek: Szemek)

Szóval, ez egy kicsit összefüggéstelen játék, mármint az elején egy beszélgetés, amiből kiderül, mit kell csinálnod, majd mész, hogy összegyűjts 20 zsákot, ami ki tudja, mivel van töltve, végül pedig ki kell jutnod a főbejáraton, mindezt úgy, hogy ne kapjon el téged a női horror karakter. Illetve lehet falra festett szemeket is gyűjteni, amivel csekkolhatod, hol jár a lény, ami rád vadászik. Jó, mi?

Oké, lehet, hogy csak én vagyok gyökér, és nekem nem esett le, mi a játék valódi lényege, mindenesetre egy jó kis kikapcsolódás, ha épp csak egy agyatlan játékot akar játszani az ember. Szerintem ennél többet nem is érdemes róla beszélni, de ha igen, akkor szóljatok nyugodtan!
További rémséges estét!

~ Reaper

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése