2016. december 11., vasárnap

Gamer #4 - Rake-ről készült játékok

Halihó, édeseim!

Sajnálom, amiért az elmúlt időszakban nem jelentkeztem, de mára készen lettem a papírmunkával és véget ért a vértől való eltiltásom, szóval remélhetőleg visszatértem! És most, hogy bemutattam a gereblyét (), úgy gondoltam, miért ne jöhetne a róla készült játék? Szóval, kezdjük is.

Oké, most kijelentem, hogy kicsit merész vállalkozás volt a gereblyéről () készült játékok összegyűjtése, mivel van egy pár, de nekiálltam, végignéztem minimum hármat, szóval most kezdjük is.

Van a The Rake: Hostel, aminek nem értettem meg a lényegét, egy indokolatlanul alacsony plafonú házban mászkál az emberke egy semmit sem érő zseblámpával és a sötétben random pillanatokban felbukkan a gereblye ().
Van a The Rake: Return to Asylum, ami már egy fokkal jobb, mert bár a zseblámpa még most sem ér semmit, legalább maga a helység


valamivel fényesebb. Mondjuk itt már jobban vannak megcsinálva a jumpscare-ek, de a cél még mindig nem tiszta nekem. Ki tudja, lehet velem van a baj. De legalább van háttérsztori! Nem értettem, mi, de van!
És van egy szimpla Rake játék, ami már szebb is, értelmesebb is és élvezhetőbb is, mivel a főszereplő csávó, akiről mellesleg nem tudunk semmit, kint tanyázik az erdőben és gereblyére () vadászik. A jumpscare-ek meglepőek és váratlanok, a grafika szép, és maga a környezet is adja az alapot. Ez már nekem is értékelhető minőségű (én pedig nagy gamer vagyok, az Assassin's Creed és a Watch Dogs az alap-grafika, ami annál rosszabb, az egyszerűen rossz, de mindegy, megtanultam értékelni a pixeles játékokat is… vagy még nem, de dolgozom rajta. Darwly: szintén mondhatni gamerként ez nem a "nagy gamer" jelző, hanem a "grafika buz*ság" jelzője. Hé, Reaper, azért tudod, szeretlek.). Szóval ez egy jól összerakott játék, ez a lényeg.
Javaslom, hogy próbáljátok ki, és minden kedves rajongómnak (és utálóimnak, akik hamar fogják koporsóban végezni) rémséges éjszakát!


-a képminőségért bocsi, de ilyen a játék...-

~Reaper

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése