2016. december 11., vasárnap

Creepypasta #10 - Ticci Toby

Jeeee, fordulópont! Elértük a tizedik Creepypasta posztot! Ennek örömére most egy igen különleges történetet szeretnék nektek hozni, ismételten egy kedvencemről, Ticci Tobyról, akinek a története sokáig homály volt számomra, sajnos. De akkor lássunk is neki.

 
 Kezdjük ott, hogy a sztori, amit először találtam, úgy definiálta Tobyt, mint egy… Egy… Egy… Teknőst… És ez nagyon kiakasztott. Tudjátok, vannak ezek a Fanartok, amiket általában én is használok az illusztráláshoz, mivel én magam képtelen vagyok megcsinálni. Szóval, majd látni fogjátok, hogy is néz ki Toby ezek szerint. Mivel lusta voltam elolvasni az angol történetet, ezért csak magyarra kerestem, természetesen, és olyanra bukkantam, amit soha nem akartam elolvasni. Eszerint volt egy gyerek, legyen mondjuk Harry (mer' mér' ne, csatlakozhat majd Jaduhoz és Johhnyhoz a randomelnevezettek táborában, Darwly: vagy szegény Harry Pottert áldozzuk fel eme nemes történet oltárán...), aki kapott egy teknőst, akinek a páncélja alatt mindig volt valami, amit kívánt. És egyszer azt kívánta, hogy a haverja sérüljön meg, amiért leverte valami játékban. Másnap megtalálta a haverja ujját. Egyszer meg még jobban kiakasztotta, mikor meg a halálát kívánta. Másnapra a haver eltűnt. Harry pedig véletlen kívángatta egy-egy ember halálát, mert képtelen volt befogni, és persze "Toby" meg is ölte őket. És egyszer hülye módon a saját halálát kívánta, majd rádöbbent, hogy ezt most khm-khm elrontotta, és elhajította a teknőst, de kirohant utána, mert rájött, hogy ettől még nem hal meg, de az addigra már felszívódott, és állítólag még most is üldözi. Bah.
A másik magyar sztori, amire csak nemrég leltem, az azt állítja, hogy Toby egy erőteljesen bántalmazott gyerek volt (naná) és idegösszeroppanást kapott, volt neki minden mentális baja (természetesen) és végül kinyírta a családját két fejszével (csupa rokonlélek mindenhol) és rájuk gyújtotta a házat. Oké, ez stimmelhetne is, csak ebben az a fura, hogy belekötötték már a Fanfiction sztorikat, ugyanis a végére hozzácsapták, hogy Slendy kimentette Tobyt a tűzből, mert hülye módon bent maradt az égő házban és lényegében elvitte, hogy csatlakozzon a többi Creepyhez. Nekem ezzel semmi bajom, csak… Ehh…
És van egy harmadik változat, amiben egy csaj sétál hazafelé, hazamegy, otthon elalszik, majd valami fura zajra ébred, és jé, Toby áll felette és lecsapja egy fejszével. Oké, durván rövidítettem, de ennyi a lényeg. Akit érdekel, nézzen utána.
Csak ennek a kedvéért több helyen is utánanéztem nektek a történetnek, angolul is, de sehol semmi, csak ez a három verzió. Ha valaki talál esetleg egyet, annak örülnék, mivel én maga tényleg tisztelem ezt a karaktert.
Szóval, ünneplésünk Toby meséjével véget is ért, de ha valakit érdekel egy Parti nálam a szektás haverjaimmal, szóljon nyugodtan, ha elég méltó rá, rendtaggá avatjuk! Addig is hátborzongató napot!

~Reaper

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése