2016. december 11., vasárnap

Gamer #3 - Outlast Whistleblower

Hellóka, édeseim!

 Akkor folytatnám a Gamer rovatot egy kis ismerős témával, az Outlast Whistleblower bemutatásával, ami szorosan összefügg az első történettel. Persze nem mondom meg, hogy hol és hogyan, lényeg, hogy ebben az esetben is hasonlóan egy kamerával kell menni és bujkálni, menekülni, de annyi különbséggel, hogy a legelején megtudjuk, a karakterünk, Waylon Park, egy volt azok közül az emberek közül, akik a Walrider projekten dolgoztak, valamint ő írta a segítségkérő e-mailt Miles-nak, aki az első részben emiatt jött a Mount Massive-be.

Maga a játék megfelelő az első rész által felállított mércéknek, sőt, sok helyen még felül is múlja, habár ez csak egy DLC, mégis zseniális és önmagában is lehet értelme. Felbukkannak benne olyan karakterek, akiket az első részből már ismerünk, és persze új fő gonoszok is megjelennek, pontosabban egy, de a belépője feledhetetlen, és az is, amit a karakterünkkel tesz… Egyszerűen mindenki csak ül utána és kérdezi, hogy "MIÉÉÉRT??".
Persze én ezzel sem játszottam, és sokkal nem is fogok sajnos, nem vagyok nagy mestere a billentyűzetnek, másra meg vagy nem jön ki a játék, vagy természetesen nem arra, amin tudok játszani… Mindegy. Szóval most is gameplay-t néztem, de még így is át tudtam élni azt a (valamilyen szintű) pánikot, amit a játékos. Remélem majd egyszer lesz egy jó kapacitású gépem és egy minimális tudásom, hogy játszhassak vele.


Nektek pedig további vérrel a falra festegetős estét, drágáim!

~Reaper

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése