2016. június 30., csütörtök

Creepypasta #9 - Slenderman

Halihó, túlvilági életem egyetlen értelmei!

(ma nem leszek gépközelben, szóval így reggel jelentkezem)

Mára úgy gondoltam, kicsit visszaveszek és ismertetem veletek Slenderman történetét, mivel ő egy "alap" creepy, és igen fontos szerepet tölt be ezekben a történetekben. Vagyis leginkább a fanartokban, de ebbe ne menjünk bele, kezdjük az elején.

  Slenderman karaktere egy nem létező személy, csupán fikció, és egy fotópályázatra készült 2009-ben, melynek lényege az volt, hogy photoshoppal készített rémségek szerepeljenek valami borzongató háttértörténettel. Slenderman (avagy Slender, vagy Slendy) egy három méter magas, arc nélküli, fehér bőrű teremtmény, fekete öltönyben és piros nyakkendőben. Csápokkal, vagy csáp nélkül, ez már elvi vita kérdése, de hát a csápok menők, kinek ne jönne be? Mindegy.

  Slendy ugyan nem csinál semmit, mégis megőrjíti az embereket, mégpedig úgy, hogy csak a ködben, a félhomályban látható, vagy épp nem, és épp ezért váltja ki az emberekből azt a gondolatsort, hogy mi van, ha sosincsenek egyedül, mindig figyel valaki?
  Többféle elgondolás van azzal kapcsolatban, hogy mégis hogyan lehet ő is egy Pasta. Nos, az első szerint ő egy gyerekrabló, gondolom ez a teória a videojáték alapjára épül. Bár azt is említik, hogy a gyerekek, akik Slendyvel voltak egy fotón, mind eltűntek, a könyvtár pedig, ahonnan létezéséről való bizonyítékok kerültek elő (rajzok, irományok a gyerekektől), leégett.
  Másik elképzelés szerint magányos turistákat ragad el az erdőben úgy, hogy a frászt hozza rájuk, paranoiába kergeti őket, és csak akkor jön el értük személyesen, mikor már totál megkattantak.
  Harmadik feltételezés szerint Slendy a gondolatok útján terjed, mert ha valaki tud róla, az elmondja másnak, és az megint másnak. És minél többen gondol rá az illető, annál többször látja, annál közelebbről. És minél többször látja, annál többet gondol rá. Imádom az ilyen "nincs kiút" elméleteket, olyan viccesek!

  Mindezek mellet készült belőle videojáték is, egészen pontosan nem tudom mennyi, de három biztos. Én csak eggyel játszottam, mikor egy gyerek vagy az erdő közepén egy nyomorult elemlámpával és keresned kell nyolc olyan papírt, amin ezek a bizonyos gyerekrajzok szerepelnek. Bár elég pocsék voltam, ugyanis nem sikerült egy darab papírt sem gyűjtenem, plusz képes voltam elveszni is. Lényegében a végén már én kérdeztem meg, hogy "hagyhatom, hogy megöljön?" és kb ennyi volt a Slendy játék. De attól függetlenül a grafika szép, a történet ötlete jó, és…
  Áááh, erről jut eszembe nyitni fogok nemsoká egy "gamer" részleget, ahol különböző horrorjátékokat értékelek vendégek megkérdezésével, természetesen!
Addig is rettegésben teljes napot!
 
(Utólagos megjegyzés Darwly-tól: Azt is állítják, hogy ha Slendy elkapja az áldozatát, akkor kibelezi és a beleit a fákra aggatja fel zacskóba téve. Érdekes, nem?) 


 
~Reaper

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése