2016. június 29., szerda

Creepypasta #6 - Sally

Üdvözletem, drágaságaim!

  Tegnap partizni voltam pár szektással, és meg kell mondjam, nagyon nagy arcok, bár démonidézésben elég pocsékak, nekem kellett kinyírnom a mocsok pokolbéli rokonomat, mivel beagregresszívkodta magát a buliba és bevedelte az összes piát. De ez lényegtelen, ha van rá kereslet, mesélek a magánéletemről, de a mai boncolgatni való témánk nem más körül forog, mint Sally, a tízéves kislány körül, aki szerintem az egyik legésszerűbb creepypasta szereplő az egészben.

  Történetünk elején szögezzük le, hogy Sally és az anyja együtt élnek egy kis házban egy erdő közelében (naná…). Sallyékhez látogatóba jön a nagybácsi, és anyuci kijelenti, hogy Sally szobájában fog aludni a kislánnyal. Ő egy ideig tiltakozik, mert nagyon nem szimpi neki a nagybácsi, de végül beletörődik a helyzetbe. Csakhogy arról nem tudnak, hogy a nagybácsi egy mocskos perverz vadállat, aki a kislányokra izgul, így hát este khm, khm, megerőszakolja szegény Sally-t. Aki másnap hiába panaszkodik az anyjának, csak ráfogja egy rémálomra. De már nem azért, de én inkább kérdőre vonnám a nagybácsit, bár lehet, hogy ez csak az én véleményem. Mindenesetre mikor a nagybácsi vásárolni megy, viszi magával a kislányt, túlmennek a bolton, be az erdőbe, és mivel a lány "beárulta" az anyjának, ismételten megerőszakolja, csak most úgy, hogy meg is hal. És a rendőrök csak reggel találnak rá.

  Nem sokkal később a nagybácsi békésen alszik Sally szobájában, mikor a kislány szelleme megjelenik az ablakban és nevetve kinyírja a nagybácsit.
  Szerintem szegény lány elég kevés figyelmet kap ahhoz képest, hogy milyen tragikus a története, igazán megérdemelne valami hosszabb háttér sztorit, de hát ha ennyi jutott, hát ennyi jutott. És akkor mára ezzel búcsúzom is. További vérfürdővel teli napot, kicsi édeseim!!

~Reaper

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése