2017. április 19., szerda

Horror filmek #16 - Lake Mungo

Üdvözlök minden kedves fiókát!

A mai boncasztalra tett ajándékunk a "Lake Mungo" c. horror film, mely rendhagyó, hiszen úgy írok róla pár minimális sort, miközben a filmből összesen 20 percet láttam.

Igen, nem néztem végig. Miért? Mert képtelen voltam.
Ez a cikk első sorban nem a filmről szól, hiába hirdeti a cím. Hiszen hogyan is tudnék egy olyan filmről beszélni hosszan, amiből mindössze 20 kerek, egész, borzasztó percet láttam? Sehogy.
Ami fontosabb, az nem más, mint AZ UNALMAS HORROR FILMEK.
Emlékeztek arra még, mikor a legelején Elizabeth lefektette a a horror filmek kategorizálását? Nem? Akkor felelevenítem Nektek, mert ez is témába vág. Három kategória volt összesen: A, a szuper jó, B, az unalmas és legrosszabb, C, az olyan rossz, ami már jó. Ebben az esetben a B kategóriáról beszélnék.
Hiába van középen, ez a legrosszabb. Próbálod túlélni és nem szórakoztat, hanem kicsinál. De nem ijesztés szempontjából, hanem az unalom tekintetében. Nincs benne semmi olyan, amelytől az ember félne, pedig ez a film drámát, horrort ajánlott nekünk. IMDb pontszáma meg 6 körül volt, amely nem vészesen rossz, habár nem is jó. Viszont én egy egyest adnék neki.

Miért olyan kiidegelő? Miért nem tudtam végignézni, ha már állítólag rosszabbakat is láttam piciny bagoly életem során? Miért?
Mert. Nem. Történik. Semmi.
Semmi.
Egyáltalán.
ÉS MEGTÖRTÉNT ESET ALAPJÁN!!!!

Ez utóbbi egy újabb misét is megérne, de úgy vélem erre máskor térnék vissza. A fő probléma azzal van, hogy az egész film abból állt, hogy állítólag egy  "megtöööörtéééént eset alapján"(aha, persze, annyira megtörtént, minthogy én voltam Batman) és dokumentumfilm jellegűen be szeretnék mutatni, amiben egy minta család picike lánya belefulladt a vízbe, hogyan kezeli a család és akkor jönnek a paranormális események.
Kicsit olyan, mintha egy újabb Paranormal Activity-t akarnának lejátszani, csak még unalmasabban, dokumentumfilm hasonlószerűre próbálták ábrázolni és eladni nekünk, hogy márpedig ez jó lesz és mindenkinek tetszenie kell! S nincs benne ijesztés. Bele is tekerem, de az sem volt.
 Szóval kb. ennyi a film. Lehet beindul. De ha egy film az első 20 percében az élni akarástól is elveszi a kedvedet, akkor ott gondok vannak és egy pici hang üvölt már belül, hogy menekülj. Hallgass rá. Értékesebb ennél az időd.

Miért vagyok annyira kiakadva erre a filmre? 
Mert ahelyett, hogy szórakozást nyújtott volna a mostani kevés szabadidőmből, AZ ÉLETEMBŐL, elvett 20 percet. Ami helyett akár valami másba is belekezdhettem volna. Bármi. Nem pedig ezzel szenvedni. Emiatt.
Mert igénytelen, mert nem volt jó és egyszerűen... kiakasztó.
Ne nézzétek meg, fiókák! S jegyezzétek meg, az első húsz perc döntsön arról, hogy végignézitek-e a filmet!
Illetve maga a felvetés, hogy belefulladt szegény lány a vízbe és visszajön kísérteni a családját, mert... nem tudjuk. Csak úgy. Mert nincs jobb dolga. Nem lehetett volna erre bármit is kitalálni?

Elnézést, ha esetlegesen összekapkodott lett ez a cikk, mindössze ki szerettem volna önteni a dühömet ez iránt a szenny után. Óvakodjatok tőle!

~ Darwly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése